BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

papa n mama ~ ♥




my beloved ,
.. mohd diah b yusuf .. masitah bt ahmad ..
------------------------------------------
Detik masa terus berlalu tanpa menanti sesiapa dan semakin hari umur kita pun akan meningkat bersama pengedaran masa. Kita semua dilahirkan di dunia ini melalui seorang yang bernama ibu dan dibesarkan oleh seorang yang bernama bapa. Begitu besar peranan dan jasa insan yang bernama ibu bapa ini. Oleh itu, renungkanlah sejenak apakah yang telah kita lakukan untuk membalas segala budi ibu bapa ini. Sekurang-kurangnya peluk dan ciumlah ibu bapa masing-masing yang dapat berjumpa atau sekurang-kurangnya telefon ibu bapa bagi mereka yang duduk berjauhan ..

amat amat bersyukur dikurniakan ibu bapa yg amat prihatin ..
hargailah semasa mereka masih ada ..
tq tq coz berikan pengorbanan yang tidak berbelah bahagi ..
jasamu dikenang ! semoga diletakkan ke dalam golongan yg baik baik !
love , peace , sympathy ~

Blu’s ‘Big Bag Big Boom’ Graffiti Animation


video

Italian street artist Blu has compiled a stunning vid for his latest graffiti project dubbed ‘Big Bag Big Boom’ .
U - untuk tontonan umum .


Zaman Persekolahan


masa sekola rendah dahulu !

- kat skola ade salesman jual buku
cerita. Hari ni bg list, esok mintak duit
beli walaupun cerita buku tu dah tau. Salesman susu pon camtu gak...

- kat library, budak2 mmg baca buku tp
juz tengok gamba je. Bila ada program
Nilam, sebok semua nak pinjam buku...

- RMT kat skola mkn tak best, tp yg
berduit pon join RMT, tak paham...

- pakai pensel box yg bole bukak dpn
belakang, pastu ade sharpener kat tgh2 die...

- main lwn pemadam, syg nak guna utk
padam. Padahal itu fungsi sebenar, utk padam !

- pakai pembaris yg bergerigi, kat dlm
ade air pastu ade benda berkilat dlm air tuh...

- cikgu pakai pembaris kuning panjang. Ada
pemegang kat tgh2 tp x penah nmpk cikgu
pgg pon kat situ...

- bulu ayam jd ramping kerna sering
dijadikan rotan...

- masa pendidikan seni, lukis sume boleh
tp bile time mewarna sume hampeh ! ade gak
buat anyaman pakai kertas warna, buat kapal
la, ape laa ...

- main game 2D. super contra, super
mario, street fighter, sume pakai tape...

- jam tgn Boy London jd idaman, sbb bole
tuka2 kaler ikut suhu n cuaca.

- takut BCG tp lepas injek poyo la pulak...

- balik skola beli JOJO xpon DENDANG or TORA pon best gak. Beli semata2 nak
mainan, coklat die tak mkn pon...

- kasut berlampu kat tapak, yg iklan die
kat tV bole tembak alien tuh...

- Siri katon : power rangers, ultraman,
transformers, ninja turtles,
Thundercats, maskman, Gaban dan mcm lg...

jgn lupe sume ni sbb zaman skrg budak2 x
smpt lyn bende2 ni...

kite akan sentiasa
berubah, cume asal-usul kite yg
kekal abadi...

huhu~

ni la baru zaman kita kawan2...

kasi tau kt rakan2...
mesti akan tersengeh2 baca nih...
~ copy paste ~
...HAHA...